wtorek, 18 czerwca 2013

Myśląc o jutrze

Jutro idę do fryzjera (nowego). Już od jakiegoś czasu planowałam obciąż sobie grzywkę, ale mój poprzedni fryzjer się nie zgadzał, bo uważał, że mi nie pasuje. Ale wreszcie nadeszła pora kiedy moje włosy proszą o podcięcie, więc przy okazji strzelę sobie jakąś nową fryzurę i grzywkę ;D Muszę zaufać nowemu fryzjerowi.


Stare zdjęcie z grzywką, które udało mi się wygrzebać.

No więc kompletnie nie wiem, co fryzjer zrobi mi na głowie. Dam mu wolną rękę i powiem, żeby zaszalał. Chcę tylko, żeby jeszcze mi wycieniował włosy (trochę bardzo), bo przez 3 lata nosiłam zupełnie proste ścięcie ;P

PS Mam już zdjęcia z nowej sesji i wstawię w następnej notce ;)

A wy planujecie jakieś zmiany w swoim wyglądzie na wakacje, lub na nowy rok szkolny? ;D

25 komentarzy:

  1. ja się jeszcze zastanawiam nad grzywką ale nie wiem czy zrobienie grzywki dojdzie do skutku bo w sumie jest ona nieco uciążliwa do utrzymania [na uczelni zawsze ją podpinałam bo mi przeszkadzała jak notowałam wykład...].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miałam taką na skos, to też mi przeszkadzała, ale z prostą nie ma takiego problemu ;D

      Usuń
    2. moja o dziwo była prosta

      Usuń
    3. A to ciekawe, miałam też prostą i było ok. Pewnie też kwestia przyzwyczajenia ;)

      Usuń
    4. całkiem możliwe, z resztą każdy pretekst jest dobry do zmiany, jak przeszkadza to zapuścić a jak zapuszczać się nie chce to obciąć heh

      Usuń
  2. No ja się odchudzam, więc to na pewno jakaś zmiana wyglądu.
    Jestem ciekawa nowej fryzury.
    Ogólnie to blog mnie zaintrygował... dodaję do obserwowanych.
    I dziękuję za komentarz, zaprszam jeszcze ponownie na xwelcome-to-my-circux.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie piękne zdjęcie profilowe <3
    Ja też mam iść do fryzjera nie długo ale nie chcę lecz moja mama twierdzi że mam zbyt zniszczone końcówki i muszę je obciąć :(

    Zapraszam do mnie mini-m-and-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na wakacje chcę się przefarbować na rudo, o ile mama się zgodzi.;]

    OdpowiedzUsuń
  5. sama mam grzywkę, ale teraz próbuję nie obcinac włosów, żeby zostac przy aktualnej fryzurze i w wyniku tego zapuścic grzywkę
    czekam na zdjęcia z sesji
    http://of-mine-obsessions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz !
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcie ;) podobają mi się Twoje kreski na oczach *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale te zdjęcia co teraz są i to "O mnie" są śliczneee :3 najpiękniejsze :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już zmieniłam fryzurę :D. Miałam dosyć długie falowane włosy. Teraz mam do ramion całkiem proste. Więc trochę zaszalałam ;D. Śliczne jest te Twoje zdjęcie <3.

    Fajny masz blog :). Obserwuję ; 3
    niiksa-niksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog!!!! :) I ladna fotka!

    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie Ci z grzywką. :)

    Kliknęłabyś w BANER SHEINSIDE na moim blogu? Byłabym ogromnie wdzięczna!
    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. :)
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin







    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ci z grzywką : D Ja sobie niedawno zrobiłam grzywkę na bok i jestem zadowolona : D Ciekawy blog : )


    http://swwagiie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No ładnie Ci w takich włosach ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, wyglądasz na więcej niż 16 lat :)

    Zapraszam:http://aleglupie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. no to już nie mogę się doczekać kolejnego posta ze zdjęciami! ;))

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są przepiękne bransoletki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna jesteś *_*
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz???
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie ci z grzywką. :3
    http://melkafrywelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż masz na tym zdjęciu! Pokaż potem jak cię ściął! :D
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

3xff#06fe91xhx#21a169xhx#71d6c8xhx#00a38dxhx#0095a3xhx#71d6a9xhx#86eaf3xhx#78b9bfxhx#69889bxhx#1a89cbxhx#1c597dxhx#1261e2xhx#92add8xhx#9792d8xhx#635eb0xhx#af38f0xhx#935eb0xhx#be98d2xhx#949494xhx#723979xhx#65d7a4xhx#83bea4xhx#75f58cxhx#2da969xhx#acc3b7xff2xff♥xfxxfx❊xfxxfx❉xfxxfx❈xfxxfx❤xfxxfx♥xfxxfx❇xfxxfx❅xfxxfx✾xfxxfx✽xfxxfx❆xfxxfx❄xfxxfx✼xfxxfx✻xfxxfx♣xfxxfx♦xfxxfx☺xfxxfx✺xfxxfx✹xfxxfx✸xfxxfx✶xfxxfx✵xfxxfx✴xfxxfx✷xfxxfx⋆xfxxfx♡xfxxfx✮xfxxfx✳xfxxfx✢xfxxfx✣xfxxfx✤xfxxfx✥xfxxfx✦xfxxfx❋xfxxfx✧xfxxfx✪xfxxfx✰xfxxfx✩xfxxfx★xfxxfx✫xfxxfx✬xfxxfx✭xfxxfx✯xfxxfx❂xfxxfx✡xfxxfx✲xfxxfx✱xff15xff100xff100xff3xff0xff50xff0