wtorek, 20 sierpnia 2013

Moje pokojowe inspiracje

Już od początku wakacji pracuje nad remontem w moim pokoju (na szczęście z przerwami na wyjazdy ;P). Przez ten czas nazbierałam sobie sporo ciekawych inspiracji i pomysłów na nowe umeblowanie mojej sypialni. Ponieważ przenoszę się do nowego pokoju, który wcześniej należał do mojej mamy, mam okazję umeblować i ogólnie zaaranżować go zupełnie od nowa. Tam gdzie się wprowadzę będzie więcej miejsca, ale zamierzam jeszcze dodatkowo pozbyć się moich zbędnych mebli, bo jednak przez to trzyma się niepotrzebne rzeczy i trudniej jest utrzymać porządek.

Ja osobiście bardzo lubię takie zmiany, bo pozwalają mi się lepiej zorganizować. Dodatkowo po wakacjach zacznę moją przygodę z nową szkołą i ludźmi. Myślę, że ze świeżym pokojem będzie mi pozytywniej przyjąć te zmiany :)


Tutaj podrzucam wam kilka moich inspiracji:
1.


2.
3.

4.


5.
6.


7.

8.

9.


A wy zamierzacie zmienić coś u siebie w pokoju przed nowym rokiem szkolnym? Która inspiracja wam się najbardziej podoba?

7 komentarzy:

  1. Za dużo mam swoich ulubionych inspiracji spośród Twoich. Ja mam nadzieję, że uda mi się nieco zmienić wygląd pokoju, który dzielę z bratem. Nawet się dogadaliśmy co do kolorów ścian, więc jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się moje inspiracje :) A jakie kolory planujecie?

      Usuń
  2. Amazing inspiration!!!
    Lovely blog!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polecam! Tylko podróżując autostopem możesz poznać dany kraj i ludzi tak na prawdę (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz. Masz ślicznego bloga. Jeśli zaobserwujesz mój z chęcią zrobię to samo. ;-)

    massiekursort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie... Jak widać są różne też koncepcje na meble. Ja teraz zdecydowałam się na zakup takich https://www.vintagewall.pl/meble-z-drewna-i-stali mebli z drewna i stali. Według mnie są bardzo ładne i z całą pewnością trwałe.

    OdpowiedzUsuń

3xff#06fe91xhx#21a169xhx#71d6c8xhx#00a38dxhx#0095a3xhx#71d6a9xhx#86eaf3xhx#78b9bfxhx#69889bxhx#1a89cbxhx#1c597dxhx#1261e2xhx#92add8xhx#9792d8xhx#635eb0xhx#af38f0xhx#935eb0xhx#be98d2xhx#949494xhx#723979xhx#65d7a4xhx#83bea4xhx#75f58cxhx#2da969xhx#acc3b7xff2xff♥xfxxfx❊xfxxfx❉xfxxfx❈xfxxfx❤xfxxfx♥xfxxfx❇xfxxfx❅xfxxfx✾xfxxfx✽xfxxfx❆xfxxfx❄xfxxfx✼xfxxfx✻xfxxfx♣xfxxfx♦xfxxfx☺xfxxfx✺xfxxfx✹xfxxfx✸xfxxfx✶xfxxfx✵xfxxfx✴xfxxfx✷xfxxfx⋆xfxxfx♡xfxxfx✮xfxxfx✳xfxxfx✢xfxxfx✣xfxxfx✤xfxxfx✥xfxxfx✦xfxxfx❋xfxxfx✧xfxxfx✪xfxxfx✰xfxxfx✩xfxxfx★xfxxfx✫xfxxfx✬xfxxfx✭xfxxfx✯xfxxfx❂xfxxfx✡xfxxfx✲xfxxfx✱xff15xff100xff100xff3xff0xff50xff0