piątek, 23 sierpnia 2013

Cytra

Mieszkając w Trójmieście można się łatwo załapać na wiele ciekawych imprez. Między innymi może ktoś z was słyszał coś o Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku. Jest to impreza, gdzie co roku w wakacje przyjeżdża wiele ludzi z całej Polski, by sprzedać przeróżne rzeczy. Mnie zawsze najbardziej interesują stoiska z jedzeniem i antykami ;P

W tym roku udało mi się wyszperać takie cudo jak ta cytra. Uwielbiam stare instrumenty. Są piękne i mają charakter. Niestety ta moja nie nadaje się już do grania. Jest zbyt wiekowa. Pomimo to zabrałam ją ze sobą na ostatnią sesję. Na zdjęciach prezentuje się pięknie.

W najbliższym czasie powinnam dostać więcej zdjęć, bo na sesji o której mowa było kilka fotografów i miałam dwie stylizacje. Daję zdjęcia tylko w jednej z nich ;)




Może zachęcę was do wyszperania w internecie jakiś informacji na temat Jarmarku Dominikańskiego. Warto się wybrać jeśli nie macie daleko ;)

Jeśli kogoś zainteresował ten instrument, możecie go łatwo znaleźć w internecie pod nazwą "zither".

27 komentarzy:

  1. Do tego jarmarku mam troche zadaleko... zdjęcia są naprawde cudne!

    zapraszam http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie słyszałam o tym Jarmarku, aczkolwiek zachęciłaś mnie do wyszukania informacji na ten temat w internecie :).


    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne zdjecia i ten instrument swietnie sie z toba prezetuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a dlaczego już bloga nie prowadzisz :C a może przeniosłaś go gdzieś?

      Usuń
  4. Amazing pics!
    I'm following you back hun!
    Keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie zrobione zdjęcia :) Masz fajne animacje na blogu ^^

    myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)

    Obserwujemy? http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj szkoda, że ten jarmark jest perfidnie na drugim końcu Polski :(
    Na pewno znalazłabym tam coś dla siebie.
    Sesja bardzo ciekawa, jakos rzadko spotykam na blogach zdjecia tak obrobione, rozmycie daje tu świetny efekt. Ogólnie powiem Ci, ze masz bardzo przyciagający klimat na blogu, taki nie banalny :)

    Zapraszam do mnie: www.iwillnotdieyoung.blogspot.com

    + Prowadzę mini rozdanie

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są niesamowite!
    Mamy zupełnie inne zainteresowania, jednak ten blog bardzo mi się podoba!

    Obserwuję!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Boże, fenomenalne zdjęcia ! W życiu nie widziałam lepszego klimatu. Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna ;)


    enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju, cudowne, klimatyczne <3
    świetne, naprawdę cudo :3
    jako że twój blog jest fajny i naprawdę bym tu wpadała to wyskoczę z propozycją: moze obserwujemy? :D jeśli tak zaobresuj i napisz że już a ja zaraz się na 100% odwdzięcze :3
    http://uszatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o boże ale cudne zdjęciA ;O
    http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdjęcia. Jak zamazałaś częściowo tło? :) Obserwuję ; )

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja, niestety nie wiem jak to zrobić. Obrabiał je fotograf, a ja wiem tylko, że w fotoszopie ;D

      Usuń
  15. cudowne są te zdjęcia :) Słyszałam o tym instrumencie, ale nazwa wypadła mi jakoś z głowy :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetna sesja
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja odwdzięczę się na 100% )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie obronione zdjęcia.. Są takie tajemnicze :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetnego bloga^^
    Co powiesz na wspólną obserwację ?:) Jak zaobserwujesz mojego bloga to napisz o tym w komentarzu abym mogła się odwdzięczyć^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam cię do LBA jak chcesz wiedzieć więcej zajrzyj do mnie ;))
    http://zuziagawel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Magicznie :)
    Obserwuje !
    meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał, bardzo artystyczne zdjęcia. Podobają mi się(:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

3xff#06fe91xhx#21a169xhx#71d6c8xhx#00a38dxhx#0095a3xhx#71d6a9xhx#86eaf3xhx#78b9bfxhx#69889bxhx#1a89cbxhx#1c597dxhx#1261e2xhx#92add8xhx#9792d8xhx#635eb0xhx#af38f0xhx#935eb0xhx#be98d2xhx#949494xhx#723979xhx#65d7a4xhx#83bea4xhx#75f58cxhx#2da969xhx#acc3b7xff2xff♥xfxxfx❊xfxxfx❉xfxxfx❈xfxxfx❤xfxxfx♥xfxxfx❇xfxxfx❅xfxxfx✾xfxxfx✽xfxxfx❆xfxxfx❄xfxxfx✼xfxxfx✻xfxxfx♣xfxxfx♦xfxxfx☺xfxxfx✺xfxxfx✹xfxxfx✸xfxxfx✶xfxxfx✵xfxxfx✴xfxxfx✷xfxxfx⋆xfxxfx♡xfxxfx✮xfxxfx✳xfxxfx✢xfxxfx✣xfxxfx✤xfxxfx✥xfxxfx✦xfxxfx❋xfxxfx✧xfxxfx✪xfxxfx✰xfxxfx✩xfxxfx★xfxxfx✫xfxxfx✬xfxxfx✭xfxxfx✯xfxxfx❂xfxxfx✡xfxxfx✲xfxxfx✱xff15xff100xff100xff3xff0xff50xff0